رویدادها آرشیو خبر ها
«افسانه‌ طرفداری كه با افسانه‌ یووه عكس یادگاری گرفت» هوادارِ سخت‌ كوش از چه راهی دلِ جانلوئیجی بوفون را به دست آورد؟!

«افسانه‌ طرفداری كه با افسانه‌ یووه عكس یادگاری گرفت» هوادارِ سخت‌ كوش از چه راهی دلِ جانلوئیجی بوفون را به دست آورد؟!

آوازه‌ی طرفداری كه با ممارست و شگردهای مختلف سرانجام توانست قهرمانِ بزرگ زندگی‌اش؛ جانلوئیجی بوفون را از نزدیك ببیند، این روزها تبدیل به سوژه‌ای شنیدنی در محافل خبریِ مربوط به بیانكونری‌ها شده است.

 

فرض كنید در حالیكه تصاویر ستاره مورد علاقه‌تان در یوونتوس؛ همان كه روی صفحه دسكتاپ لپ‌تاپتان، بك‌گراوند نمایشگر تلفن همراهتان، روی دیوار اتاقتان و یا موقعیت‌ها و جاهایی شبیه این است، ناگهان در نقطه نامعلومی از زمان ناگهان زنده شود و پس از نزدیك شدن به سمت‌تان، با شما یك عكس سلفی بگیرد!

 

تصور كنید یكی از سینه‌چاكان جانلوئیجی بوفون هستید و به همین خاطر طرحی از تصویر او را بر روی یكی از اعضای بدنتان «تَتو» كرده‌اید. مدتی بعد بوفون جلوی شما ظاهر شود و با تصویر خودش بر روی اندام شما یك عكس یادگاری بگیرد.

 

احتمالاً پس از خواندن سطور بالا با خودتان می‌گویید چرا باید چنین رویاپردازی‌های غیرقابل تحققی در سر بپرورانیم؟ اگر جزو این دسته از سوال كنندگان باشید باید همیشه به همان فرض ابتدایی بدون در نظر گرفتن بخش پایانی‌تش دلخوش باشد اما اگر طالبِ تقدیری دیگر هستید احتمالاً بارقه‌ای از امید تا چند لحظه دیگر و پس از خواندن خبری جالب برایتان زنده خواهد شد.

 

«جیــو» یكی از میلیون‌ها هواداری یووه است كه در كنار عشق به بیانكونری، یك شیفته‌ی به تمام معنایِ سوپر جی‌جی است. او آنقدر مجذوب سنگربان افسانه‌ای یووه بوده كه تصویری بزرگ از او را روی بخش پشتی رانِ پای چپش «تَتو» كرده است.

 

اینكه او بالاخره چطور و از چه راهی و با استفاده از چه ترفند و پیگیری‌هایی بالاخره موفق شده تا برای لحظاتی خودش را به بوفون برساند شاید خود سوژه‌ای مجزا (و البته خواندنی) بطلبد اما واكنش و صمیمیت «نامبر وانِ» در مواجه با «جیــو» و تحقق همان رویایی كه در ابتدای این مطلب به آن اشاره شد و گرفتن عكس یادگاری آنهم با واكنشی مشابه تصویر خالكوبی شده روی پایِ «جیــو» توسط كاپیتان بوفون، آنقدر این طرفدار متعصب را شوكه و خوشحال كرده كه در مصاحبه‌ با رسانه‌ها گفته است:

 

بی‌تردید این لحظه را هیچگاه از یاد نخواهم برد. بوفون برای من نه‌تنها جایگاهی افسانه‌‌وار به عنوان یك بازیكن فوتبال دارد، بلكه شخصیتی اعجاب‌برانگیز نیز است.

 

«جیــو» اضافه می‌كند:

 

خیلی از دوستانم به من می‌گویند تو دیوانه هستی اما تمام افتخار و مسرت من در همین «تَتوی» بزرگ اسطوره‌ام پشت پای چپم است.

 

این تیفوسی یووه و بوفون كه این «تَتویِ» حالا دیگر معروف شده را بواسطه تبحر و تخصصی كه در كار نقش‌نگاری بر روی بدن دارد، خودش با مشقت انجام داده در این خصوص می‌گوید:

 

نباید فراموش كرد كه مصائب هر شخص گرانبهاترین دارایی‌هایش محسوب می‌شوند. قطعاً اتمام پروژه حك كردن تصویر بوفون روی پایم می‌توانست حسن‌ختامی باشكوهی برای پایان دادن به این حرفه هنری باشد، مخصوصاً اینكه قصد داشتم پس از ساخت فیلمی مستند درباره «تَتوهای» مختلف، به شغلی دیگر روی بیاورم. (خنده)

 

گفتنی است «جیــو» طرفدار سخت‌كوش و دو آتشه یوونتوس و بوفون با ایده ساخت فیلمی مستند در مورد «تَتوهای» مختلف و با بهره‌جستن از ترفندهایی رِندانه چند روز پیش موفق شد قهرمان دوست‌داشتنی زندگی‌اش را برای نخستین بار از نزدیك ببیند. (تكميلي: بوفون نيز به نشانه قدرداني و ابراز محبت به جيو، تصويري از او را روي بازوي راستش تَتو كرده است.)


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: